wtorek, 4 stycznia 2022

Pegasus jest nam potrzebny

Naród potrzebuje systemu Pegasus, ponieważ:

1. Jest dyskretny

2. Nie odwraca naszej uwagi od codziennych czynności

3. Dba o nasze bezpieczeństwo

4. Dba o naszą postawę moralną

5. Dba o tworzony na nowo porządek prawny

6. Chroni nas przed obscenicznymi i kontrowersyjnymi treściami

7. Wyłapuje terrorystów i wszelkiej maści innych łotrów

8. Do niczego nas nie zmusza, a jedynie nas sprawdza

9. Może się dowiemy z mediów czy nasz partner / partnerka są nam wierni

10. Zapewni wyroki karne tym co go sprowadzili i bezprawnie używają.

10 komentarzy:

  1. Punkt nr 10 warto zapamiętać (to do opozycji), byleby nikt z jej członków już nie spierdalał z głosowania wniosku o postawienie przed Trybunałem Stanu, ani tym bardziej żeby się nie "mylił" w głosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do PAD, żeby nie był zbyt łaskawy.

      Usuń
    2. O ile sobie przypominam, nie zdarzyło się w kraju nad Wisłą, by kogoś kto powinien stanąć przed takim trybunałem faktycznie przed nim postawiono.

      Usuń
  2. Ten ostatni punkt najbardziej trafny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mamy komunę bis to i jakiś pegasus musi być.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zgrabnie i precyzyjnie ująłeś temat Pegasusa, chociaż wydaje mi się, że to wyczerpuje głównie spojrzenie z pozycji obywatela i opozycjonisty. Z pewnością inaczej to widzi rząd, obojętne z jakiej opcji politycznej, i przedmiotowe służby.
    Tak gwoli doprecyzowania ja bym tylko dodał, że systemy inwigilacji były, są i będą, a Pegasus to już przeżytek, bo pojawiły się wersje 3.0 i 4.0 Brakuje tylko bezpieczników, które POPiSdowaci politycy sprytnie powykręcali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałeś o jeszcze jednej funkcji.
    Tak naprawdę nie jest tym, czym wszyscy myślą że jest, nawet nie wiadomo, czy jest Pegasusem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd mam wiedzieć czym jest skoro oficjalnie go ani nie ma, ani jest. Nie potwierdzają, nie zaprzeczają ale wiem, że chcą dla nas dobrze, więc snuję domysły.

      Usuń
  6. A ja mam wrażenie, że władza myślała, że doda im skrzydeł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uspokoiłeś mnie. Myślałam, że inwigilują nas w niecnych celach, a nie dla naszego dobra

    OdpowiedzUsuń